Ο σύμμαχος για την αναβάθμιση των Λειτουργιών κάθε Χώρου Εστιάσης ονομάζεται … Pegasus Estiasi ERP Start Up! Πλέον κάθε Επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα της Εστίασης μπορεί να έχει ανά πάσα στιγμή τον πλήρη έλεγχο του Καταστήματος καθώς η Εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP Start Up επιτρέπει την καθολική διαχείριση των Σερβιτόρων μαζί με την πλήρη εποπτεία του Ταμείου σας και την πιο σύγχρονη λειτουργία Delivery της αγοράς!
Η επιτυχημένη συνταγή για την επιτυχημένη λειτουργία κάθε Χώρου Εστίασης βρίσκεται εδώ και αποτελείται από:
- την Εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP (πλήρης εποπτεία Ταμείου μέσα από τη Reception)
- την Εφαρμογή για Android κινητά Pegasus Waiter Mobile App (Ασύρματη Παραγγελιοληψία Σερβιτόρων)
- τη Διαδικτυακή Εφαρμογή Pegasus e-Delivery Web App που καθιστά δυνατές τις online Παραγγελίες απευθείας μέσα από το site σας
Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί μια ενιαία λύση Μηχανογράφησης συμβατή με όλες τις ΕΑΦΔΣΣ – Ταμειακές της αγοράς που καλύπτει κάθε ανάγκη της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης:
- Διαχείριση Τραπεζιών άμεσα και χωρίς λάθη με την Εφαρμογή για Android κινητά Pegasus Waiter Mobile App
- Λειτουργία Delivery με Αναγνώριση & Ιστορικό Κλήσεων καθώς και δυνατότητα παρακολούθησης της ταχύτητας εξυπηρέτησης των Διανομέων μέσω Barcode Scanner
- Λειτουργία διαφορετικών Τιμοκαταλόγων & Συστήμα Πόντων επιβράβευσης Πελατών (Loyalty)
- Διαχείριση Λιστών Αναμονής Πελατών & Κρατήσεις Τραπεζιών
- Διαχείριση Αποθεμάτων & Happy Hour
Εκτός όλων των παραπάνω, το πλήρες εμπορικό κύκλωμα των Εφαρμογών Pegasus καθιστά δυνατή την αυτοματοποίηση όλων των Διαδικασιών & Λειτουργιών της Επιχείρησής σας.
Το Pegasus Estiasi ERP Start Up συμβαδίζοντας με τα νέα δεδομένα που έρχονται στο προσκήνιο, παρέχει τη δυνατότητα καταχώρησης ηλεκτρονικού τιμοκαταλόγου (e-menu) με QR Code. Αξιοποιήστε λοιπόν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που σας προσφέρει η Εφαρμογή δίνοντας μοναδικά οφέλη προς τους πελάτες σας!