Το Ψηφιακό Πελατολόγιο θα τεθεί σύντομα σε εφαρμογή, επιβάλλοντας την υποχρεωτική τήρησή του από τις επιχειρήσεις, με απευθείας διασύνδεση με την ΑΑΔΕ. Το Ψηφιακό Πελατολόγιο αποτελεί την εφαρμογή εγγραφής και απεικόνισης συναλλαγών των υπόχρεων οντοτήτων για συναλλαγές τόσο χονδρικής όσο και λιανικής σε πραγματικό χρόνο και σε κάθε περίπτωση πριν την έναρξη παροχής των σχετικών υπηρεσιών. Πρόκειται να επαναφέρει την λειτουργία του παλαιότερου “Βιβλίου Πελατών” σε μια σύγχρονη – ψηφιακή μορφή. Η νέα αυτή υποχρέωση αφορά αρχικά επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των οχημάτων, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους παροχής υπηρεσιών. Προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα και επωφεληθείτε από τις νέες μας προσφορές.
Ψηφιακό Πελατολόγιο – Special Offer
Σε κάθε νέα εγκατάσταση εφαρμογής Pegasus Web App Retail έως 31/03/2025 το πρόσθετο Module Ψηφιακό πελατολόγιο προστίθεται Δωρεάν, για πλήρη συμμόρφωση με τις νέες απαιτήσεις
Ποιους αφορά;
√ Συνεργεία επισκευής & συντήρησης
√ Φανοποιεία
√ Πλυντήρια & χώροι στάθμευσης
√ Επιχειρήσεις τοποθέτησης συστημάτων σε οχήματα
√ Εταιρείες ενοικίασης οχημάτων
Πώς θα γίνεται η διαδικασία;
✅ Βήμα 1: Καταχώριση στο Ψηφιακό Πελατολόγιο πριν την εργασία
Συμπληρώνονται στοιχεία όπως:
√ Αριθμός κυκλοφορίας οχήματος
√ Ημερομηνία και ώρα εισόδου
√ Πελάτης (προαιρετικά για λιανικές συναλλαγές)
√ Τύπος παρεχόμενης υπηρεσίας
✅ Βήμα 2: Απόδοση Μοναδικού Αριθμού Εγγραφής
Μετά την καταχώριση των απαραίτητων στοιχείων, το σύστημα εκδίδει έναν μοναδικό αριθμό για κάθε συναλλαγή, επιτρέποντας την έναρξη της αντίστοιχης υπηρεσίας ή εργασίας.
✅ Βήμα 3: Έκδοση παραστατικού μετά την ολοκλήρωση της εργασίας
Το σχετικό παραστατικό εκδίδεται κανονικά. Το σύστημα ενημερώνεται αυτόματα ή χειροκίνητα με τα στοιχεία του παραστατικού. Η διαβίβαση στο myDATA γίνεται μέσω της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ.
ℹ️ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν μπορεί να ξεκινήσει καμία εργασία χωρίς να έχει προηγηθεί η καταγραφή στο Ψηφιακό Πελατολόγιο!